Editorial
DOI:
https://doi.org/10.17561/ree.n1.2024.8550Downloads
References
Barrera-Tarrazona, R., Moral Pajares, E. Gallego-Valero, L. Pedrosa-Ortega, C. & Martínez-Alcalá, C. (2022). TIC, motivación y actitudes de aprendizaje en tiempos de COVID en la educación superior. Diferencias entre estudiantes de titulaciones conjuntas y los de una titulación, en Mariscal-Vega, D., Giménez López, G. y Gallego Jiménez, G.(coord.). Enseñar desde las TIC, 81–93. Thomson Reuters Aranzadi, 81–93
Colas-Bravo, M. P. de Pablos Pons, J., y Ballesta Pagán, J. B. (2018). Incidencia de las TIC en la enseñanza en el sistema educativo español: una revisión de la investigación. Revista de Educación a Distancia (RED), 18 (56). Recuperado a partir de https://revistas.um.es/red/article/view/321471
European Commission (2023, Octubre 30). Jean Monnet Actions. https://erasmus-plus.ec.europa.eu/es/programme-guide/part-b/jean-monnet-actions
Garrote Rojas, D. y Jiménez-Fernández, S. (2018). Perfil motivacional en estudiantes del grado de Maestro en Educación Infantil y Primaria. Educar, 54 (2), 351–368.
Sánchez, M. L. y Espada-Mateos, M. (2018). Evaluación de un programa de intervención basado en el uso de las TIC para aumentar la motivación del alumnado en educación física. Revista Fuentes, 20 (1), 77–86.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 María Gutiérrez Salcedo; Encarnación Moral Pajares, Leticia Gallego Valero

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
- Authors maintain the copyright, but they guarantee the journal its right for publication, that is under Creative Commons Licence, permitting others share the work, whereas clearly indicating the author and the first publication of the journal.
- Authors could adopt non-exclusive licence agreements for delivering the published version, whereas clearly indicating the first publishing in Revista de Estudios Empresariales. Second Era.
- Authors are encouraged to spread their works through Internet before and during the sending process, in order to make interesting scientific discussions that could increase the cites of the published work (Open Citation Project).
Revista de Estudios Empresariales. Second Era, uses PKP Preservation Network (PN).






















