AMBIÊNCIA SCHOOL: Physical, socio-economic, cultural and school management
Abstract
The study has as intention to describe the aspects concerning of observation the camp held in an institution of public education, the city of Biguaçú. The institution was diagnosed with basis of three organizational variables, first, considering the environment physical, the environment socio-economic and cultural and finally management school. It was found that the institution does not have programs aimed to improve the school environment, as e.g, plans for excellence and quality of education, awards for teachers, programs that develop the participation of parents or community in question the relevance of education to improving the overall quality of life.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Responsabilidad de los autores: son responsables por las ideas y datos empíricos de los manuscritos, por la fidelidad de la información, por la corrección de las citas, por los derechos para publicar cualquier material incluido en el texto y por la presentación del manuscrito en el formato requerido por la Revista de Antropología Experimental. Un manuscrito enviado a la Revista de Antropología Experimental no debe estar publicado ni haber sido presentado en la misma forma a otro medio de publicación. Así, mismo, los autores reconocen que conocen y están de acuerdos con estas PAUTAS EDITORIALES Y FORMALES. La dirección de la Revista de Antropología Experimental está permanentemente abierta para aclarar cualquiera de los contenidos aquí citados u de cualquier otra índole que surjan en el proceso de publicación de los manuscritos.