Esta web usa cookies propias y de terceros para ofrecerle una navegación más personalizada. Si continúa navegando, está aceptando el uso de las cookies. Para más información consulte la Política de Cookies de la Universidad de Jaén.
ACEPTAR
|
Más información
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Online First Número 1/2026
Current
Archives
Indexing
Announcements
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Evaluators
Ethical code
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 1 (2018): Número 1/2018, Época 2
No. 1 (2018): Número 1/2018, Época 2
Published:
2018-07-04
EDITORIAL
Editorial
Juan Carlos Rodríguez Cohard
PDF (Spanish)
TRIBUNE
The influence of human resourses in the sale of over-the-counter drugs of the pharmacy
Fernando Losada Pérez, Santiago Torres Labandeira
PDF (Spanish)
Adaptation of web pages of hotels in mobile devices
Miguel Ángel Sánchez Jiménez, Marisol B. Correia, Nelson de Matos
PDF (Spanish)
Literature review of marketing in social media: background and the state of art
Miguel Ángel Sánchez Jiménez, María Teresa Fernández Alles, Juan José Mier-Terán Franco
PDF (Spanish)
BOOK REVIEWS
Review of: influencia de las redes sociales on-line en la actividad comercial. Un análisis del sector oleícola ecológico
Francisco García Moral
PDF (Spanish)
creditos
Credits
ISSNe:
1988-9046
DOI:
10.17561/ree
Language
English
Español
indexada
Indexing en:
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Latest publications
logos
Links: